Lokal hizmete girdi
İzmir Galatasaraylılar Derneği Lokali’nin açılış kurdelasını Galatasaray Lisesi Müdürü Reşat Dabak, İstanbul Galatasaraylılar Derneği 2.Başkanı Ufuk Kaya, Galatasaray Spor Kulubü temsilen Yönetim Kurulu Üyesi Niyazi Yelkencioğlu, İzmir Dernek Divan Kurulu Başkanı Prof. Dr. Tunçdan Baltacıoğlu birlikte kesti. Lokale getirilen Kupa ile fotoğraflar çekilmesinin ardından Cumhuriyet Meydanı’nda Atatürk Anıtına çelenk konuldu. Etkinlikler Mövenpick Otel desteğiyle düzenlenen ve üyelerden yoğun ilgi gören Geleneksel Pilav Günü ile sürdü.
İyi ki Galatasaraylılız
Mövenpick Otel’de yapılan pilav gününde konuşan İzmir Galatasaraylılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Eşref Uraz, her yıl haziran ayının ilk pazar günü İstanbul’da başlayan ve sonrasında yurt içindeki ve Avrupa’daki Galatasaray derneklerinde devam eden geleneksel pilav gününün bu yıl da büyük bir mutlulukla 26. şampiyonluk kupasıyla taçlandığını söyledi. Uraz, “Bu büyük başarı, Galatasaray ruhunu taşıyan hepimizi bir kez daha gururlandırmış ve onurlandırmıştır. Bu yıl, 26. şampiyonluğumuzun sevincinin yanı sıra, camiamız adına son derece önemli bir başka gelişmeyi de kutlama fırsatı bulduk. İzmir Galatasaraylılar Derneği lokalimizin, 28 değerli bağışçımızın katkılarıyla baştan sona yenilenerek yeniden camiamıza kazandırılması; İzmir ve İstanbul’daki başarılı işletme modeli doğrultusunda yeniden faaliyete geçirilmesi bizler için ayrı bir gurur ve mutluluk kaynağı olmuştur. Ne mutlu camiamıza ki; Ali Sami Yen’in mirasına, Tevfik Fikret’in düşünce dünyasına ve Galatasaray’ın köklü değerlerine sahip çıkan insanlar olarak bugün burada birlikteyiz. İyi ki Galatasaraylıyız” dedi.


























