Müslüm Kıyıçkan’ın kaleminden: “Neyse ki Yarın Var”
“Uyuyalım” diyor üstad… Hiçbir şey olmazsa elbette sabah olur. Gecenin insana verdiği rehavet ve bugünün ağırlığı, yarının ilk ışığına sığınır. ...
devamı...“Uyuyalım” diyor üstad… Hiçbir şey olmazsa elbette sabah olur. Gecenin insana verdiği rehavet ve bugünün ağırlığı, yarının ilk ışığına sığınır. ...
devamı...